LT  EN  RU
Apie bendrovę
Atgal
Raida | Misija, vizija | Esminiai įvykiai | Kokybės kontrolė | Rėmimo politika | Personalo politika | Darbuotojų sauga ir sveikata | Fotogalerija

1965 m. sausio 1 d., siekiant atskirti kelių statybą nuo kelių eksploatacijos, Lietuvoje veikusios šios srities įmonės buvo reorganizuotos. Panevėžyje įkurta Panevėžio kelių statybos valdyba Nr. 5, kuriai perduoti kelių, gatvių, tiltų statybos ir remonto darbai šiame regione. Panevėžio kelių statybos valdybos Nr. 5 viršininku paskirtas Algimantas Butkūnas, vyriausiuoju inžinieriumi - Jonas Gražys.

• 1965 m. pradėta rengti Karsakiškio gamybinė bazė, kurioje įrengtas pirmasis šalyje termosas asfalto mišiniui laikyti. Bazė naudota iki 1989 m.
• 1965 m. pradėta rengti Pakruojo asfaltbetonio bazė, kur buvo eksploatuojama asfalto maišyklė, vyko granito skaldos gamyba, dvejus metus veikė betono maišyklė. Bazė naudota iki 1989 m.
• 1967 m. kelyje Pasvalys-Šiauliai pastatyti keturi tiltai.
• 1969 m. baigta tilto per Nevėžio upę Panevėžyje, Respublikos gatvėje, statyba.
• 1969 m. baigti administracinės ir gamybinės bazės įkūrimo Sandėlių gatvėje (dabar - S.Kerbedžio gatvė) Panevėžyje darbai.
• 1970 m. Paįstrio žvyro-smėlio karjere pastatyta akmenskaldė.
• 1970 m. baigta tilto per Lėvens upę kelyje Panevėžys-Pasvalys rekosntrukcija, pradėta automagistralės Kaunas-Cinkiškis (Klaipėda) statyba. Užbaigti pirmosios automagistralės Lietuvoje Vilniaus-Kaunas statybos darbai. Automagistralėje kiekvienai eismo krypčiai įrengta po dvi juostas, priešpriešinio eismo srautai atskirti veja.
• 1971 m. baigtas rekonstruoti trečios kategorijos kelias Pasvalys-Šiauliai su 7 metrų pločio asfalto danga.  
• 1972 m. baigta kelio Panevėžys-Krekenava rekonstrukcija. Atnaujinta 11,1 kilometro kelio, baigta kelio Smilgiai-Rozalimas ruožų, kurių bendras ilgis 12,5 kilometro, rekonstrukcija. 
• 1973 m. kelio Ukmergė-Panevėžys išvažiavimo iš Ukmergės miesto kapitalinis remontas ir dangos platinimas, baigta kelio Panevėžys-Pasvalys 15,9 kilometro atkarpos rekonstrukcija. 
• 1974 m. kelio Krekenava-Panevėžys 8,9 kilometro atkarpos rekonstrukcija.
• 1977 m. kelio Troškūnai-Juostininkai 8,82 kilometro ilgio atkarpos rekonstrukcija.
• 1978 m. Panevėžyje, Sandėlių gatvėje, baigta betono mazgo ir cemento sandėlio statyba. Baigta kelio Krekenava-Upytė 7,5 kilometro ilgio atkarpos rekonstrukcija.
• 1979 m. baigta Tilto per Nevėžį Panevėžyje, Eletronikos gatvėje statyba. Tilto ilgis 53 m, bendras plotis - 20,5 m.
• 1980 m. baigta kelio Panevėžys-Šiauliai rekonstrukcija. Pastatyta 32,7 kilometro II kategorijos kelio su 7,5 m pločio važiuojamąja dalimi. Kelyje pastatyti du tiltai.  
• 1981 m. vykdyta kelio Pakruojis-Pušalotas 4,9 kilometro ilgio atkarpos rekonstrukcija, kelio Mairiškiai-Žibartoniai 7,38 kilometro atkarpos rekonstrukcija.
• 1985 m. baigti gamybinės bazės Tiekimo gatvėje Panevėžyje įkūrimo darbai (pradėti 1967 m.). Pastatyta speciali gamybinės bazės reikmėms skirta geležinkelio atšaka, mechanizuotas inertinių medžiagų iškrovimo iš vagonų punktas, pastatytas 1700 t talpos cemento sandėlis, bitumo saugykla, šilumos punktas, 30 t automobilių svarstyklės, inertinių medžiagų sandėliavimo aikštelė, buities patalpos.
• 1986 m. atiduotos naudoti pirmosios automagistralės Ukmergė-Panevėžys atkarpos.
• 1986 m. įmonės gamybinėje bazėje pradėta eksploatuoti pirmoji vokiečių gamybos asfalto maišyklė „Teltomat“ .
• 1986 m. valdyba gavo patį didžiausią mechanizmą, kokį buvo įgijusi per visą gyvavimo laikotrapį - buldozerį „Čeboksar“, kurio variklio galingumas siekė 330 arklio jėgų, o bendroji masė - 56 tonas. Iki to laiko kelių statybai buvo naudojami lengvi ir vidutiniai prikabinamieji greideriai, ekskavatorius su 0,65 kub. m kaušu,  traktoriai-buldozeriai S-100, buldozeriai T-180, trosinis ekskavatorius su 2,5 kub. metrų kaušu, hidraulinis ekskavatorius su atbuliniu 1 kub. metro kaušu, 16 t keliamosio galios kranas „KraZ”, 25 t keliamosios galios kranas su vikšrine važiuokle. 
• 1986 m. technikos parką papildė VFR gamybos klotuvas „Titan“. Iki to laiko asfalto danga buvo klojama vietos gamybos klotuvais. Kelio šlaitai buvo tvarkomi čekoslovakišku šlaito lygintuvu „Satur“, automašina „Tatra“.
• 1988 m. automagistralėje Vilnius-Panevėžys viena juosta iki susikirtimo su keliu Šilai-Raguva pradėtas leisti automobilių eismas. Atiduota naudoti Taujėnų apvažiavimo atkarpa.
• 1989 m. rudenį automagistralėje Vilnius-Panevėžys viena juosta iki kelio Panevėžys-Kėdainiai leista pradėti automobilių eismą.  
• 1989 m. naujoje gamybinėje bazėje baigti statyti ir pradėti naudoti bitumo katilai, dujofikuota bitumo gamyba ir asfaltbetonio maišyklės, pradėta eksploatuoti antroji asfaltbetonio maišyklė „Teltomat“. 

AB „Panevėžio keliai“:

1993 m. balandžio 22 d. valstybinė įmonė (buvusi KSV-5) buvo reorganizuota į AB „Panevėžio keliai“. Bendrovė įsikūrė buvusios kelių statybos valdybos bazėje. Tuo metu Panevėžio įmonė buvo pripažinta viena geriausių šalyje kelių statybos įmonių, sėkmingai įvykdžiusi valstybinės reikšmės projektus - atlikusi automagistralės Kaunas-Cinkiškis-Klaipėda ir Vilnius-Ukmergė-Panevėžys statybos darbus.

• 1994 m. gamybinėje bazėje Tiekimo gatvėje, Panevėžyje, pastatytas medienos apdirbimo cechas, pradėta eksploatuoti bitumo emulsijos bazė.
• 1995 m. atiduota naudoti Panevėžio miesto vakarinio aplinkkelio 4,3 kilometro ilgio atkarpa. Ši atkarpa sujungė automagistralę Vilnius-Panevėžys, kelią Panevėžys-Kėdainiai ir kelią Panevėžys-Šiauliai. 

AB „Panevėžio keliai“ įmonių grupė:

• 1996 m. įsigijus asfaltbetonio gamybos bazę ir kelių tiesimo įrangos Rokiškyje, buvo įkurtas AB „Panevėžio keliai“ Rokiškio padalinys.
• 1996 m. Panevėžyje pradėtas gaminti šaltasis asfaltbetonis.
• 1997 m. atiduota naudoti magistralinio kelio Panevėžys-Kėdainiai-Cinkiškis 7 kilometrų ilgio atkarpa.
• 1997 m. baigtas kelio Panevėžys-Pasvalys-Ryga asfalto dangos stiprinimas 7 kilometrų ilgio ruože. 
• 1997 m. siekiant atskirti statybos paslaugas ir statybinių medžiagų gamybą, bitumo emulsijos cechas reorganizuotas į UAB „Dangų emulsija“. Tų pačių metų pabaigoje AB „Panevėžio keliai“ tapo AB „Ukmergės keliai“ akcininke.
• 1998 m. senos asfalto dangos stiprinimui buvo pradėta naudoti geotekstilė, klojant ją tarp senos ir naujos asfalto dangų.
• 1998 m. atiduotas naudoti paskutinis automagistralės Vilnius-Ukmergė-Panevėžys 7,45 kilometro ilgio kairės pusės ruožas.
• 1998 m. atiduotas naudoti magistralinio kelio Panevėžys-Kėdainiai-Cinkiškis 7,8 kilometro ruožas.
• 1998 m. baigti pirmieji Lietuvos žvyrkelių asfaltavimo programos darbai. Bendras išasfaltuotų žvyrkelių ilgis - 60,7 kilometro.
• 1998 m. baigti kelio dangos stiprinimo darbai kelio Panevėžys-Pasvalys-Ryga  ruože Raubonys-Latvijos siena. Darbai buvo vykdomi 10,7 kilometro ruože.

1998 m. birželio 1 d. AB „Panevėžio keliai“ prezidentu tapo ilgametis įmonės vadovas Algimantas Butkūnas, o generaliniu direktoriumi paskirtas Virmantas Puidokas, dirbęs AB „Klovainių skalda“ komercijos direktoriumi.

1999 metai:

• Bendrovė kūgių šlaitams stabilizuoti prie tiltų ir viadukų pradėjo naudoti geotinklus, o kelyje Kavarskas-Traupis-Levaniškis esančioje Janapilio gyvenvietėje pirmą kartą buvo paklotas perdirbtas asfaltbetonis. Ši technologija leido kelio dangos atnaujinimui panaudoti seną frezavimo būdu nuimtą asfaltbetonio dangą,
• Atiduota naudoti dar viena tarptautinės magistralės „Via Baltica“ dalis - Panevėžio miesto šiaurinis aplinkkelis, kurio ilgis 10,4 kilometro. Panevėžį apjuosiantys pietinis, vakarinis ir šiaurinis aplinkkeliai nukreipė tranzitinį automobilių srautą nuo miesto.
• Baigta vykdyti žvyrkelių asfaltavimo, kelio dangų stiprinimo ir eismo saugumo priemonių diegimo programos paketas šalies keliuose.
• Karaliaučiaus srityje (Rusijos Federacija) veiklą pradėjo bendra Rusijos ir Lietuvos kapitalo įmonė „Dorogi Baltiki“.
• AB „Panevėžio keliai“ tapo vienos didžiausių šalyje statybos bendrovės Panevėžio statybos trestas akcininke.

2000 metai:

• AB „Panevėžio keliai“ įteiktas ISO 9001 kokybės vadybos sistemos patvirtinimo sertifikatas.
• Įmonė įsigijo UAB „Zarasų automobilių keliai“ akcijų.
• Karaliaučiaus srituje įkurta bendra Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonė “Baltdormoststroj”.
• Baigti žvyrkelių asfaltavimo programos darbai 35,66 kilometro ruože. 
• Baigti tarptautinės magistralės „Via Baltica“ plėtros darbai 9,67 kilometro ilgio atkarpoje.

2001 metai:

• Vykdyti asfaltbetonio dangų paviršiaus apdorojimo darbai Panevėžio ir Utenos regionuose. Bendras ruožų ilgis - 76,4 kilometro.
• Lietuvos žvyrkelių projekto paketo darbai: žemės darbai, kelio, gamtosaugos statiniai, kelio dangos įrengimas, apdaila ir apstatymas. Iš viso - 58,66 kilometro.
• Ukrainoje įkurta įmonė „Sovriemiennyjie Technologiji Dorog“
• AB “Panevėžio keliai” įsigijo “UAB”Aukštaitijos traktas” akcijų.

2002 metai:

• Kelio dangų stiprinimas automagistralėje Vilnius-Panevėžys, ruože nuo 43,0 iki 112,9 kilometro.

2003 metai:

• Baigiamoji tarptautinės automagistralės „Via Baltica“ pirmojo etapo Lietuvoje dalis: Nausodės sankryžos rekonstrukcija į dviejų lygių sankryžą.
• T.Narbuto gatvės ir Laisvės prospekto dviejų lygių sankryžos statybos darbai Vilniuje. AB „Panevėžio keliai“ šiame objekte atliko estakados ir atraminių sienučių montavimo darbus.
• 3,2 kilometro ilgio pietinio įvažiavimo į Panevėžio miestą rekonstrukcija.
• K.Ladygos ir J.Kubiliaus gatvių Šiaurės miestelyje Vilniuje statyba.
• „E Paketo“ - kelių ruožų visoje Lietuvos teritorijoje rekonstrukcijos darbai. Viso - 38,6 kilometro magistralinių kelių ruožų įvairiose šalies vietose.
• Baigta dvimetė žvyrkelių asfaltavimo programa Panevėžio ir Utenos apskrityse. Dviejose apskrityse išasfaltuota 33,4 kilometro žvyrkelių.
• Vilniuje įsigyta UAB “Sostinės gatvės” ir nekilnojamojo turto UAB “Alproka” akcijų, įsteigta UAB “Strateginiai transporto sprendimai”, įsigyta Latvijoje ir Lietuvoje veikiančių įmonių “Constructus” akcijų.


2004 metai:
• Tęsiant plėtros ir investicijų programą buvo žengtas pirmasis žingsnis į Latvijos kelių statybos rinką. 2004 m. Daugpilyje įkurta „Latgales Celdaris“ SIA.
• Kauno, Panevėžio ir Marijampolės apskrityse pradėti automagistralės „Via Baltica“ rekonstrukcijos pirmojo etapo baigiamieji darbai, krašto ir rajoninių kelių dangų stiprinimo programos 2004-2005 metais įgyvendinti darbai, žvyrkelių asfaltavimo programos 2004-2005 metais darbai.
• Panevėžio ir Utenos regionuose atlikti kelio paviršiaus apdorojimo darbai.
• Atlikti automagistralės Panevėžys-Vilnius asfaltbetonio dangos remonto projektavimo ir remonto darbai.
• Vilniuje įkurta nekilnojamojo turto UAB “Realtus”.

2005 metai:

• AB  „Panevėžio keliai“ įsigijo Rygoje veikiančią kelių statybos ir statybinių medžiagų gamybos įmonę „Union Asphalttechnik“.
• Vilniuje įkurta nekilnojamojo turto UAB “Naujasis Užupis”
• Dvimetė Krašto ir rajoninių kelių dangų stiprinimo visoje šalyje programa.
• Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimo visoje šalyje projektas.
• Dvimetė žvyrkelių asfaltavimo programa.

2006 metai:

• 14 geležinkelių tiltų, esančių Vilniaus-Klaipėdos transporto koridoriuje, ir Kybartų geležinkelio tilto rekonstrukcija.
• Baigti eismo saugumo ir aplinkosaugos priemonių šalies keliuose diegimo 2004-2006 m. projekto darbai.
• Baigtas tilto per Nevėžio upę Smėlynės gatvėje, Panevėžyje, kapitalinis remontas.
• Baigti krašto ir rajoninių kelių dangų stiprinimo 2004-2006 m. projekto darbai.
• Baigti Transeuropinio tinklo kelių Vilnius-Panevėžys, Vilnius-Lyda, Panevėžys-Šiauliai ir Šiauliai-Palanga plėtros 2004-2006 m. darbai.  
• Pradėta Transporto jungties nuo Konstitucijos prospekto iki Ukmergės gatvės Vilniuje statyba.

2007 metai:

• AB „Panevėžio keliai“ ir UAB „Tilsta“ pradėjo vykdyti S.Dariaus ir S.Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukciją.
• Baigtas eismo saugumo ir aplinkosaugos priemonių diegimo šalies keliuose 2006-2007 m. projektas.
• Atlikti valstybinės reikšmės kelių asfaltbetonio dangų paviršiaus apdorojimo darbai VĮ „Panevėžio regiono keliai“ ir VĮ „Utenos regiono keliai“ prižiūrimuose ruožuose.
• Valstybinės reikšmės krašto kelio Daugpilis-Rokiškis-Panevėžys ruožo nuo 24,00 iki 31,55 kilometro dangos stiprinimo darbai.
• Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruožo nuo 4,57 iki 8,9 kilometro dangos stiprinimo darbai.
• Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruožo nuo 118,7 iki 130,23 kilometro dangos stiprinimo darbai.
• IX Kretos koridoriaus geležinkelio tiltų rekonstrukcija.
• Valstybinės reikšmės krašto kelio Pagojė-Sudeikiai-Viešintos-Pociūnai ruožo nuo 10,89 iki 21,31 kilometro kelio remontas Anykščių rajone.
• Baigta transporto jungties nuo Konstitucijos prospekto iki Ukmergės gatvės statyba.
• Siekiant optimizuoti nekilnojamojo turto valdymą, įkurta UAB “PST Investicijos”

2008 metai:

• Baigta 2007 m. pradėta Joniškėlio miestelio susisiekimo sistemos rekonstrukcija.
• Baigti projekto „S.Dariaus ir S.Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukcija“ darbai.
• Baigti valstybinės reikšmės krašto kelio Daugpilis-Rokiškis-Panevėžys ruožo nuo 101,3 iki 106,15 km dangos stiprinimo darbai.
• Baigti žvyrkelių asfaltavimo programos 2006-2008 m. 3-ojo paketo darbai.
• Baigti 2007 m. pradėto vykdyti projekto „Transeuropinio tinklo kelių E85 (Vilnius-Lyda) ir E272 (Vilnius-Panevėžys-Šiauliai-Palanga) plėtra. Kelių Vilnius-Panevėžys, Panevėžys-Šiauliai, Šiauliai-Palanga rekonstrukcija ir dangos stiprinimas“. I-asis etapas. Sutartis Nr.1“ darbai.
• Baigti valstybinės reikšmės kelių asfaltbetonio dangų paviršiaus apdorojimo darbai VĮ „Panevėžio regiono keliai“ prižiūrimuose ruožuose. Bendras ruožų ilgis - 57,61 km.
• Baigti valstybinės reikšmės kelių asfaltbetonio dangų paviršiaus apdorojimo darbai VĮ „Utenos regiono keliai“ prižiūrimuose ruožuose. Bendras ruožų ilgis - 53,01 km.
• Baigti valstybinės reikšmės magistralinio kelio Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruožo nuo 130,23 iki 134,12 km dangos stiprinimo darbai.
• Baigta valstybinės reikšmės rajoninio kelio Andrioniškis-Padvarninkai-Viešintos ruožų nuo 0,48 iki 3,91 km ir nuo 4,39 iki 8,64 km Anykščių rajone rekonstrukcija.
• Baigti žvyrkelių asfaltavimo programos 2007-2008 m. Rytų Lietuvos regionuose 2-ojo paketo darbai.
• Baigti 2007 m. pradėti projekto „Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas-Zarasai-Daugpilis) plėtra. Kelio rekonstrukcija ir dangos stiprinimas“ I-ojo etapo darbai pagal sutartį Nr.2.
• Vilniuje baigta Ukmergės gatvės, Laisvės prospekto ir Ateities gatvės sankryžos rekonstrukcija.
• AB „Panevėžio keliai“ įsigijo UAB „Paversmio karjeras“ akcijų.

2009 metai:

• Pradėti Transeuropinio tinklo jungtis - Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio I A etapo (Lazdynų tilto rekonstrukcija)“  ir I etapas (nuo Oslo gatvės iki L.Asanavičiūtės gatvės) statybos darbai.
• Baigta 2007 m. pradėta IX Kretos koridoriaus geležinkelio tiltų rekonstrukcija.
• Atlikti valstybinės reikšmės magistralinio kelio Kaunas-Zarasai-Daugpilis 3  ruožų rekonstrukcijos darbai.
• Pradėti Panevėžio pramonės parko infrastruktūros statybos darbai.
• Atlikti Transeuropinio tinklo kelio E67 („VIA Baltica“) plėtros darbai. Dangos stiprinimo užbaigimas ir Marvelės sankryžos rekonstrukcija.
• Atlikti valstybinės reikšmės rajoninio kelio Trakai-Lentvaris-Mūrinė Vokė ruožo nuo 0,04 iki 3,77 km dangos stiprinimo ir platinimo darbai.
• AB „Panevėžio keliai“ įsigijo UAB „Keltecha“, teikiančią krovinių gabenimo paslaugas Lietuvoje ir užsienyje.

Į viršų